Apr 8, 2008

Kenapa aku menulis..

Kenapa aku menulis?

Aku suka menulis..
sebab dengan menulis aku boleh berkongsi ilmu yang aku dapat dengan orang lain..
Even a little..
Nabi s.a.w bersabda: "Sampaikan dariku walau sepotong ayat."

Aku suka menulis..
sebab itu salah satu cara aku luahkan perasaan..

Aku suka menulis..
sebab bila kita menulis, aku boleh baca balik apa yang aku tulis..
tak seperti bercakap, aku tak boleh dengar balik apa yang aku cakap

Aku suka menulis..
sebab dengan menulis, my left & right brain will be stabilized.. =)

tp..
kadang2 idea tersangkut dalam kepala..
tak terluah dengan perkataan..
kadang2 masa membataskan..
ada idea tp masa pulak tak ada..

Diharap dengan terhasilnya BondingSisters
aku lebih bersemangat untuk menulis..


~al-khansa'

No comments:

Post a Comment