Nov 25, 2008

Arrival:.

Alhamulillah. Pesawat Air Asia AK 1027 akhirnya menjejak di bumi Malaysia, tepat jam 11.27 malam. Lega. Selama hampir 3 jam di dalam pesawat, hampir tepu kebosanan aku di dalamnya. Sungguh aku tak dapat melelapkan mata. Perut lapar gara-gara 'malas' nak makan sebelum berangkat, mata mengantuk tapi tak dapat lelap. Kejap-kejap tengok jam, terasa lambat pulak waktu berjalan. Mungkin sebab dah tak sabar bertemu keluarga tersayang? hm, mungkin; walaupun aku taklah sampai melonjak~


Aku sempat menjenguk dari dalam sementara menuggu bagasi dikeluarkan. lambat sengat, banyak pulak orang kat LCCT malam tu.. mujur aku pakai baju hijau, abang aku terus cam aku. sempat lagi amik gambo. hihi..

Dengan Atiq, keluar dari balai ketibaan. blurry image by Usayd


Sempat bergambar dengan Mak, Syaimaa' and Atiq sebelum bersurai. Bye Atiq..nnt jumpe lg kat Makassar keh. Take good care!

*Ait, Syaimaa' dah lebih tinggi dari aku??*

Next week khansa' pulak balik. Cepat khan! Aku tunggu ko kat KLIA :)


3 comments:

  1. waah..dulu selalu jumpa syaimaa' time kecik kat program, pakcik rashid selalu bawak.hehe..

    ReplyDelete
  2. selamat memanfaatkan cuti :D

    ReplyDelete
  3. for khansa
    assalamualaikum..
    anda telah ditag..bersabarla ye..hihihi sila ke blog aku utk menjawab soalan yg sgt lah banyak tu..wslm

    ReplyDelete